2011/08/24

19 Kvällsinlägget

Jag sitter i soffan hemma hos mig med mamma och vi har just nu varsin dator i knät. Jag har lagt upp tider på tennisklubbens hemsida och mamma svarar på jobbmail. Duktiga vi är!

Innan idag var vi ute och sprang och det gick faktiskt riktigt bra, förutom att jag hade tappat mitt körkort så när vi väl var hemma och jag märkte det fick vi köra tillbaka igen. Som tur är så hittade jag det, annars hade det nog varit tråkigt. Dock sjukt sjukt klantigt ändå!

PS. Lär dig göra en animation liknande den nedan genom att klicka här!



19 kommentarer:

Yonas sa...

Är dina animationer så populära alltså? :)

sv: sushi är bäst indeed! Ska vi äta sushi någon dag? ^^

lisawho sa...

SVAR: Tack så mycket :D

belsas / elsa sa...

SV: Ja, riktigt nice var den! :)

Lisa sa...

Du hade verkligen tur där!
Min mamma förlorade sitt körkort för ett par år sedan, och det blev lite av ett helvete när hon skulle försöka få ett nytt. Som tur var hade hon precis förnyat det, så det kunde ha varit betydligt värre. Ironiskt nog återuppfanns körkortet precis innan hon skulle få sitt nya.

sv. Jag får helt enkelt försöka åka förbi en H&M-butik i morgon då ;)

Ika_ sa...

Hej! du vet egnetligen inte vem jag är och jag har bara kommenterat några av många av dina bilder. Men jag bara undrar vilket photoshop du använder?

Samuel Larsson sa...

sv: Jag vet faktiskt inte skillnaden, har aldrig testat Runkeeper! Men jag tror nästan den här appen har allt man behöver iallafall :)

Elin sa...

Sv; Tack så jättemycket. Känns mer "värt" att få en sådan kommentar av någon som också sysslar med foto. :)

Kalle sa...

Sv. Nämen tack :D

Robert Cayden sa...

RE: Man tackar! ;D Den texten kom direkt från hjärtat så väldigt kul att du tycker om det! Var väldigt osäker på om jag skulle publicera det ett tag men kul att många tyckte om det. :)

Var får du all motivation ifrån? Jag vill springa men det blir aldrig av! :( Haha..

Ta hand om dig!

Tommy sa...

Sv: Ja verkligen!

Bor du i Malmö?

Olivia sa...

sv; Ja då ser man ju att det inte är kameran som gör bilden :D Tack så mycket :D

Matilda sa...

Sv: Det var riktigt skönt! :-D

Carl sa...

PATRIK! Längesen jag var här inne och kommenterade ju! Pride var jättebra, träffade vänner, festade och såg på parad! :D Vad har du haft för dig? Såg något om Paris på facebook tror jag!

Miriam sa...

Man tackar!:)

Och, ooh, den där animationen ska jag lära mig göra! Någon vacker dag!XD

hur är det att plugga i Danmark?:)

Little me sa...

SV: Ja, helt sinnessjukt.
Kolla bara musklerna, shit!

Trevligt att du hittade min blogg, får jag fråga vart du hittade den?? Tycker sådant är väldans kul.

BTW, du är väldigt söt.
Kramar!

emelie sa...

sv: tack du! :D

snygg animation!!

Christoffer sa...

Tusen tack för din kommentar!

Vad kul att du nappade på mitt förslag och gör foto/redigerings tips!! Det är verkligen behövligt och jag jublar typ varje gång eftersom det är saker som jag velat lära mig! Keep up the good work :)

Catja sa...

Sv: tack så mycket :D hur är läget med dig då?

Emma says style, love & rock and roll. sa...

cool gif :D

Kommentera:

PS. Ni får gärna kommentera och ni skriver precis vad ni vill! Jag försöker svara på alla kommentarer på den blogglänk ni lämnar då ni kommenterar. Då länk saknas svarar jag i det samma inlägg som ni kommenterade. Tack för er kommentar =)

Vill ni läsa om min kamerautrustning kan ni göra det här och om ni har frågor om medicin så finns det en sida här på bloggen med information om att läsa till läkare!